Glsnnn çok iyi yapmışsınız. Simdi okudum. Adım kadar eminim çocugunuzun dogru söylediğine. 4 yaşındaki cocuk abartır, ama yalan söylemez. Mesela atıyorum çok acıdı diyebilir, ama ağlama annen gelmeyecek cümlesini uyduramaz. Yeni bir yere hemen vermekle de cok dogru yapmışsınız. Böylelikle çocukta ‘okul cok kötü korkunc bir yer’ fikri oluşmasını engellediniz. Yoksa ilk okula basladıgında cok sıkıntı cekecektiniz tahminimce. İçinizin rahat etmediği size şeffaf davranılmayan hiçbir okula yollamayın. Sevgiyle kalın öpüyorum minik ellerini pıtırcıgın❤️