reinamm lütfen boyle konusma. Şükret haline. Bebek emzirmek dünyanın en güzel duygusudur.isterse 5 saat kalsın memede. İlerde meme reddi yaşarsan allah korusun asla yaşama bu günleri cok ararsın. İnsanlar tekrar memeye döndürmek icin neler yapıyor😞
Bebeğini hep emzirki sütün dahada cogalsın bağınıZ dahada güclensin🙏