Normal mi başına gelen varmı acaba yoksa artık bebeğime alerji diyebilirmiyim gazını kendi çıkarıyor çok şükür bı sıkıntı yaşamıyorum emmeside güzel şükür kakası arada yeşil ve sarı oluyor ewt mukuslu ama sidettli değil hafif bı mukus var doğduğundan beridir öyle hiç değişmedi arada bir öksürüyor çok değil bir defa hapsirmasida normal ewt yüzünde kırmızı lekeler var doktor önemli değil diğer belirtilere bak dedi ama bebeğim çok sağlıklı gözüküyor çok şükür kıyamıyorum ona alerji demeye bir sürü post açtım bir defa kirpik kili gibi bı kan gördüm dahada tekrarlamadi şuan diyetteyim 10 gün sonra kontrolümüz var alerji anneleri sizlerde de bunlar varmı sizin belirtileriniz neler