Merhabalar bir çok anne bu sorunu yaşıyor ben de 2 ay yaşadım bebeğim şuan 4 ay 19 günlük. İnşallah siz de yenersiniz 🙏🙏 sürekli ten teması yaptım biberon ve emziği unutturdum sağıp veriyordum hep ama bu sefer doyurucu porsiyonlar vermedim meme verdim almadıysa yarım saat sonra bir daha öyle öyle denedim dışarı çıkardım hava aldırdım eve getirdim yine. Araba da denedim uyuklarken uykuda her acıkmasında denedim kucağımda iken azıcık azıcık ağzına şırınga veya çay kaşığı ile sağdığım sütten az verip her defasında memeye yönelttim yine . İki gün çok direndi ama tamamen aç bırakmadım ama sağılmış süt işe tatmin de olmadı yavaş yavaş içirdim çay kaşığı veya şırınga ile sadece. Mesela 100 ml sağmışsam hepsini vermedim doysa memeye zaten ihtiyacı kalmıyordu. 20 ml içirdim mesela o şekilde. Biraz da kocakarı tavsiyesi ile Meme ucuma pekmez sürdüm :) öyle öyle tutmaya başladı biraz da uykusu açılmadan kucağıma alıp emzirmeye başladım çok şükür son iki gündür sağımı azalttık baya geçen hafta her beslemem gerekince sağıp içiriyordum ve çok zorlanmıştım inşallah artık böyle gider 🙏