Marjinal_Anne2 Kadert yaaa öyle mi çok geçmiş olsun 🙏🏻🙏🏻😢 bizimde gelişimi yavaş kilo almıyor falan baktıracağım bende Ya KBB uzmanı bakıyor degil mi