Merhaba bebeğim 2 aylık ev tipi ana kucağı alıp almamakta çok kararsızım manuel olanlardan.
Gönül istersdi otomatik sallananlardan almak ama maalesef:)
sizler kullanıyormusunuz memnun musunuz
önereceğiniz marka var mıdır
ne kadar süre kullanıyorlar
teşekkürler :)