Smyyy benm bebegimde 2 ay 23 günlük hep yeşil kaka yapıyor bazen üc günde bazen 4-5 günde bir yapıyor mama+meme mama olarak bebelac kullanıyoruz . Bir sorun yasamadık macun kıvamındq bide icinde susam parcacıkları gibi seyler olması gerekiyormuş.üşüttüğünden yediğin içtiğinden olabileceği söyleniyor