İyi geceler kızlar 🥰 bebeğim emdikten sonra gazını çıkartırken boğazına takılır gibi oluyor sırtına vuruyorum en sonunda peynirimsi gibi kusuyor. Boğzında kalıyor bu aralar sık olmaya başladı. Doktora götürdüm genel durumuna baktı sorun yok yüksek yatır biraz dedi. Normal mi bu durum? yüreğim ağzıma geliyor sürekli emdikten sonra boğulacak diye yaa ( 52 günlük )