Arkadaşlar durum biraz ciddi . Paylaştığım fotoğraflara da bakarsanız zaten belli oluyor. Şimdi kuzenimin çocuğu Trabzon’da 11 yaşında ve Sedef hastalığı çıktı çocukta. En ağır ilaçları da verdiler yine de bir tedavi bulamadılar. En son Verilen ilaçla daha da fazla artış gösterdi ayakları dudakları vücudu komple döktü yani. Ankara’ya gelecekler fakat iyi bir güvendiğiniz ya da bildiğiniz bir cildiye uzmanı var mı ? Ücretli de olsa önemli değil yeter ki sonuca ulaşsın artık 😞


