Kahvaltıda oğlum doymadigi için ve ben lapa tarifler yapmadığım için mecbur veriyorum 3 adet. Bazen omlet veremezsem 4 adet. Akşam üzeri meyve menüsüne de 2 tane koyuyorum. 9 aylık bebeğim. 1 tepeleme irmik- herhangi bir meyve rendesi- pekmez - çekilmiş ceviz ve bisküvi. Ancak doyuyor ve kilolu da değil zayıfta değil ama kilo yaptığını ilk defa duydum ama bizde yapmadı