DerinMelekAnnesi Arkadaslar 3ay 26 gunluk bebegim var ama 2.ayindanbu yana asla kendi kendine kaka yapmiyor gaz donemimiz cok zordu doktor fitil vermisti ustune bende hep uyariyodum simdi uyarmadan kakasini yapmiyor 10gunu gecse bile yapmiyor varmi bi onerisi olan
Deletedmom62626 DerinMelekAnnesi canım zamanla yapacaktır fitille devam edin bu sorunu oğlumda yaşadım 5. Ayın sonunda bağırsak düzenleyici ile düzene soktum sürekli fitil kullandım daha bağırsakları tam gelişmediği için normal yapamaması her çocuk aynı olmuyor kızımda hiç sorun yaşamadım
DerinMelekAnnesi Deletedmom62626 ama fitili cok onermiyor doktorlar o bagirsak tembelligi dahada artarsa daha cok sorun olmazmi
Deletedmom62626 DerinMelekAnnesi canım onermiuorlarda sanciyi ağrıyı çeken uykusuzlugu çeken onlar değiller çocuğum 10 gün kivranacak eeee yapmasını bekliycem doktorların coguda bazen bilmiyorlar bende fitil koymak istemezdim yapamıyordu ağlamaları duysan çocuk ölüyordu doktora götürdük lavman yapmıştı eee hergu lavman mi? Yapacak tek çareyi bunda buldum ve düzene soktum 6. Aydan sonra hiç sorun yaşamadım 3. Yaşına girecek kendi başına çokta güzel yapıyor önceden haftada 10 günde yapamazdı günde 4 5 yaptığı oluyor 🤗
Deletedmom62626 DerinMelekAnnesi debritad kullandım ama doktor onermeden kullanmayın ay olarak 5 6 ay aralığında kullaniliyormus bebeğin küçük zarar edebilir suan