Tip 1 idi benimkide😔 hayır benim ailemde yok.mesela çocuklarımda olur diye çok endişeliydim çok şükür olmadı.allah da göstermesin..genetik bir hastalık asında..ama benim annem babam yakın akraba.dr akraba evliliğinden demişti..peki sizin bebeğiniz doğum esnasında herhangi bir yerinde kırılma oldumu