Dilaraa Kızlar merhaba. 5 ay 6 günlük bebeğim var. 1 aydır ek gıda yiyor mama haricinde. Sebze çorbaları pirinç unları felan. Süt alerjisi var. Bu yüzden erken başladık ek gıdaya doktor kontrolünde. Kızım 2 gündür ek gıda yerken midesi bulanıyor. Zevkle yiyen çocuk iki gündür değişti öğüre öğüre yiyor. Başına gelen var mı nasıl geçirdiğiyle alakalı bilgi verebilir mi böyle neden oldu ki çok üzülüyorum.
Suloz Dilaraa diş çıkarma döneminde mama/meme/beslenme reddi olabilir diye okumuştum. Belki onunla ilgili olabilir 🤔
Dilaraa Suloz mamasını yiyor ama severek o çorbaları yiyen bebek gitti öğürüyor şimdi valla bende anlamadım üzülüyorum ya 🤷♀️