Birprensannesi12 Normal bir durum canım. Dikişler ancak toparlanıyor. Ben doğum yapalı 3 ay 9 gün oldu. 50 günde toparlandım tamamen ama ara ara batmalar oluyor. Benim dikişim yapıştırmaydı. Bebeğim yoğun bakımda yattı hergün süt sağıp götürdüm hiç yatmadım o yüzden açılma oldu. Bende de açılan dikiş yerinde hafif bi şişlik var içten. Doktorum zamanla kaybolacağını ve ağır işlerden kaçınmamı söyledi. Çünkü iç dikişler 1 yılda iyileşirmiş. Dikkat et