Merhaba arkadaşlar bebeğim 6 buçuk aylık ek gıdaya geçtiğimizden beri kakasını biraz katı yapıyordu şimdi baya baya katı yapıyor kabız oldu sanırım muz veriyordum 3-4 gündür muz vermeyi kestim daha doğrusu hiç birşey vermemeye özen gösteriyorum bu durum ne zaman geçer doktorla görüşmeli miyim?