zeynepmelek valla beni anlatmışsınız, bir de 6.hastalıkla uğraştık. Aşırı huysuz, mızmız 1 saattir aralıksız ağladı ortada hiç bi şey yok hastalığı da düzeldi. Bazen çocuğumu tanıyamıyorum 1 ay önce böyle değildi😔😔😔sinirlerim bozuluyor artık istan etmicem söylenmicem diyorum olmuyor olmuyor!