Sevda_12 Kızlar ne yapcagımı sasırdım eskiden gazdan dır diyodum ama artık dayanamıyorum neden bukadar aglıyo kucakta bile zor sakinleşiyor bazen aglama ya devam ettiği de oluyor neden bukadar huysuz yardım edin bukadar ağlayan bebek Bi tek bende mi var
Betmemo Sevda_12 karni tok mu bebeginizin. Rezene cayi icin eger gaz sancisi varsa. Kendiniz bitki cayi icin.
Prenses_annesi22 Sevda_12 cnm atak yasıuordur bnm kzmda aynı gun yatmaj istemyo vermesem süt içmiyor zorla ıcıryorum huysuz bısey atak haftasındayız btmesıne 3 gun kaldı ıns bıticek
Sevda_12 Morfrenk bizde koliğiz artık cok yoruldum büyüdük e gececek dediler büyüdük e daha huysuz oldu sanki
Sevda_12 Betmemo rezene karışımlı cay içiyorum adacayı yağı bebeğe sürüyorum ama cok huysuz bide devamlı Bi hırsla hersryi agzına sokuyo acaba diş olabilirmi
Morfrenk Sevda_12 napalım yavrum çocuk gaz sancısı varken kucağa alıştı bir kere iner mi daha kolay kolay. Başım gözüm üstüne dicez bu saatten sonra her geçecek diyene bakarsan ohoo..
Betmemo Sevda_12 dis gelicek ondandir. Karanfil yaği surebilirsiniz damağına. Dolapta havuc falan varsa verin eline disini kaşısin
Fulyaalinmina Sevda_12 bizde 4 ay 16 günlüğüz bugün bizimde bitmiyor tam geçiyor bugün neşeli uyandı derken sabah akşam o çığlık çığlığa ağlaması 4. Ay atağı 28 gün sürüyormuş daha zamanımız var ama benim ki doğduğundan beri mızmız malesef inat mızmız bu karakteri sanırım