BuseUsta birlere kendini kötü hissetme sürün artar bol bol emzir beslenmene sıvı almana dikkat et
Her annenin sütü bebeğine yeter mamayı az veriyorsun duruma göre azaltırsın yada az devam eder bu dünyanın sonu değil
İkizlerim 3ayı bitirdi ağırlık anne sütü artı mama ile gidiyorum
Gelişimleri güzel ama ben mamayı vermeden önce mutlaka emzirdim duruma göre verdin
Gözlemle çiş takibi yap ,her ağlama açlık değildir
Kendine inan
Sütünün her damlası ona mucize
Az çok farketmez alsın mutlaka
Güle güle büyüt 👍🏻