Bktge ben de ayın 2sinde doğum yaptım sezaryen. Kanamam bir hafta sürdü sade sonra kesildi şuan normal akıntı ara ara kahverengiye dönüyo afedersiniz. Doktora sordum haftalık kontrole gidince normal ben zaten içeriyi temizledim dedi kırkın çıkana kadar ara ara kanama olabilir dedi