Alfaabetaa 06022021 benim iki gün sonra 40 gün olcak halaa kanama var ara ara geliyor. Bitsin artık 😬
06022021 Alfaabetaa ben de 6 sında maalesef ben hiç dinlenemedim 2. Gün kalkıp yemek yaptım o yüzden sanırım hala ağrı ve şişlik var, :(
Alfaabetaa 06022021 benim dikişler iyileşti ama ağrım benimde oluyorr ara ara o normaldir. Benimde yanımda iki hafta kaldılar sadece ilk hafta bebeğim yoktu zaten yogun bakımdaydıı