Arkadaşlar 3,5 ay önce sezeryan oldum ve ne yapsam ne yesem sık sık kabızlık sorunu yaşıyorum.. Kendimi zorladığımı düşünmüyorum ama nedense makattan kan geliyor 1-1,5 cm gibi açılma var makat memesinin içeriye giden kısmında.. oturma banyosu iyi diyorlar fakat bebekten şansım yok anestol uyuşturucu krem ve anuflex pomad kullanıyorum her lavabo işkence gibi lavabonun içi kan oluyor peçete falan ameliyatsız bir çözümü var mıdır bana yardım edin lütfen🙏🏻🙏🏻