Kızlar merhaba kızım 16 aylık. Bir kaç gündür gripti hem grip hem kontrol amaçlı doktora gittik. Kilosu 10.200 boyu da 78 cm çıktı. Doktor da az dedi hem kilosu hem boyu. Saçları da seyrek biraz iyileşince getir değerlerine bakalım dedi. Bir de bana balık yağını iki yaşına kadar kullanma dedi. Ben iki aydır başlamıştım biraz iştahı açılsın diye bir de balık yemiyordu bir dönem. Şimdi biraz yiyor ama ne yapsam bilemedim. İştahını açmıştı biraz 🙄 ama çok hareketli olduğu için kilo almıyor. Kilosu boyu az mı? Saçını kestirsem çoğalır mı hiç kesmedik bu arada. Saç yapısı bozulur diye korkuyorum saçları lüleli çok güzel ama az 😔 bir de balık yağını hakkında fikrinizi merak ettim 💜🦋