Minneee Yan etkilerinde huzursuzluğu, kusma ya da hafif ishal yazıyordu. Kusma dediysem oyle agiz dolusu ya da sürekli bir kurmadan bahsetmiyorum. Ama surekli hani bizim midemiz agirir da boyle ogururuz ya öyle oguruyor. Oturduğu zamanlarda da cok agliyor sakinlesmiyor. Yemek yerken birden memeyi bırakıp agliyor almak istemiyor. Uylusu geliyor uyumuyor. Hepsi aşıdan sonra oldu. Midesini mi usuttu dedim acaba