Kizlar 3 gunluk bebegim var sarilik degeri 11 cikti bol bol emzirmem lazim ama ne yaptiysam hicbirsekilde uyanmiyo kendi istegiyle uyanmasi lazim 2 3 saat yatiyor topuk burun boynuyla altini aciyorum uyansin diye muzik aciyorum akliniza gleebilecek hersey yapiyorum uyanmiyo napabilirim nolur yardim edin??