Acemiyim_anneyim benim kızım çok çekingen, utangaç. Normalde çok Zeki konuşması falan maşallah. Ama birileri olduğu zaman çekiniyor. Biraz vakit geçtiği zaman az az konuşmaya başlıyor artık yavaş yavaş. Parka gittiğimizde çocuklardan çekiniyor. Kaydıraktan kayacagi zaman arkasında birileri olmayacak illa. Yoksa kaymiyor. Ne kadar normal bir durum, ne kadar sürer bilemiyorum