Tito bizede aynisini soylemislerdi. devlet hastanesine gitmistim. guvenemedim ve baska doktorlarada gosterdim hatta emin olana kadar pavlic bandaj takildi kizima ama olmadigini ogrendik. suan 16 aylik ve cok sukur bi sikinti yok. yani dicegim su ki bunu soylenen kisiler kesinlikle tek doktorla kalmayin.