Cnr18_4 ikisini de kullanıyorum dışarıda daha çok kalacaksam ve uzun mesafe gideceksem büyük olanı alıyorum nuna yı yani. çünkü çocuk içinde rahat ediyor çift taraflı kullanımı var rüzgar güneş vs etkisi için. Kısa mesafe gideceksem yada hava iyiyse baston alıyorum o da baya pratik yine rahat ama nuna kadar değil güneşliği falan tam kapanmıyor. Bence ne marka araba alacaksanız sırtının iyi yatmasına ve güneşliğinin tam kapanmasına dikkat edin