Selam bebekler, oğlum 2 yas 2 aylık emzirmeyi bırakmak istiyorum ve kendimi hiç hazir hissetmiyorum, memede uyuyan bir cocuk baska türlü hic denemedik demem o ki memeyi biraktiktan sonra nasil uyuttunuz,çok huzursuzluk çikardı mı, etkilendi mi yemesi, içmesi maşallah sorunsuz ama korkularim var bir türlü cesaret edemiyrum salca sür,yarabandı yapıştır demeyin yapamam kiyamam dogru yöntemler sunarsaniz cok dua ederim benden soylemesi😁