Bebeğim 1 yaşına girecek gündüz uykusu 30 dkyı gecmiyor uyku döngüsü atlatmaya calısıyorum hiç faydası olmuyor 2 uyku yapıyor toplasan 1 saat zor eder gece de erken yatırmaya alıştırınca sabaha kadar cok kalkıyor geç yatırınca sabaha karşı kalkıyor heleki birde dişten mi soğuk mu aldı bilmem ama hastalandı huyu değilti dibimden ayrılmayıp benle yatıyor ne yemek ne su nede uyku uyuyor büyüdükce gecmiyor coğalıyor resmen :( birde gurbetteyim tek bakıyorum artık isyan derecesine geldim insanlardan hayattan soğudum resmen