Papatyaseverr sufflee aşının nereden vurulduğunun önemi olduğunu düşünmüyorum sonuçta kaba ete vuruluyor 1 yaşta 3 aşı var iki bacak bir kol sırasımı varmış nereye vurulacak diye
gzm_42 sufflee bacaktan vuruluyor canım yani ben böyle biliyorum ama oglumunda bacağından vurdular insan kendi canı kanı olunca endişe ediyor ister istemez 🥰
MasalMomy sufflee Ben başka bir soru soracağım ama öğreneyim sizden çiçek aşısı özel mi yoksa devlet karşılıyor mu kızım 9 aylık 😊 sizede şifa olsun 🌷
sufflee Papatyaseverr 1 yaşta vurulmadı yanlız aşı pandemiden dolayı 17 aylıkken bu gün vurulduk birde bu ne ters cevap ?
sufflee gzm_42 evet canım birde baya geç olduk aşıyı 12 aylık olması gereken aşıyı 17 aylıkken vurdurduk daha bu gün oldu o yüzden merak ettim
Papatyaseverr sufflee Sataşacak yer arıyorsunuz sanırım sadece aklınıza takılan probleme cevap verdim herhangi şekilde size ters cümle kullanmadan yine de iyi akşamlar size
gzm_42 sufflee evet canım sayılı geliyormuş sağlık ocağına o yüzden yavrulara geç vuruyorlar bende sizin gibi korkmuştum bizde 13 aylıkken vurunduk
sufflee Papatyaseverr vallaha hiç satasacak yer aramıyorum düzgünce bir soru sordum bunun sıralaması mi varmış tarzı enteresan bir cevap verdiniz belki vardır bir araştırın . Her aşı farklı yerden vuruluyor ya bacak ya kol
Papatyaseverr YigitAlpsMom arkadaşlar agresif değilim de suan olacağım sanırım gayet normal şekilde düşüncemi belirttim ne istiyorsunuz
Papatyaseverr sufflee Çoğu arkadaş kol yada bacak farketmez yazmış zaten dediğime geliyor yani bir yerde neyse zaten sorunuzun cevabını biliyorsunuz artık hayırlı akşamlar
Zeyzey67 sufflee bnce farkediyor canm geçen aşı olduk ilk aşısıydı bacağından vurdular ikinci aşısı kolundan olucakmış sonucta farketmese onuda bacağından vururlardı 💕