ozi Anneler bebeklerinizde besin alerjisi oldu mu? Ne gibi belirtiler oldu. Oğlumda sanki yeşil kabak alerji yaptı. Onu yedirdim 3. Gününde avret mahallinde egzama gibi oldu sanki. Besin alerjisi olsaydı bütün vücuduna yayılır miydi?
GmzSnn ozi hyr cnm bizimde portakal yediğimizde direk benek benek kızarmalar başlıyo sadece bez içinde kalan yerlerde kısım kısım olabiliyo alerji weya pişik yapan yiyecekler
Deletedmom10 ozi Bunu bnde merak ediyorum🤔 geçen sırtında kırmızı kırmızı noktacıklar vardı. Terden mi oldu. Verdiğim yiyecekten mi orasını anlamadım. İsilik gibi yani.🤨
Deletedmom277 ozi bebeğimde de yeşil kabağa alerji oldu. Alerji olduğunda bütün vücutta olmaz belirli yerlerde olur çok dağılmaz.. geçmiş olsun
ozi GmzSnn neden bez içinde acaba 🤷 bir de cok kabardi simdi ondan sonra verdiklerimide anlamadım yaptimi yapmadimi diye
GmzSnn ozi 😂çıkışı ordan oluyo we idrarda misal portakalın asidi çıkınca pişiriyo popoyu 🙄 idrarda asit çoksa bezin değdiği yerlerde pişiyo 🙄
Deletedmom277 ozi maalesef egzamalar hemen geçmiyor döküntülerde. Altını 5 dakika havalandırın her gün banyo yaptırın ve iyice nemlendirin..