Birprensannesi12 sana şöle söliyim benim bebeğim 2 aydan 4 aya kadar kabızdı denemediğim kalmamıştı o şuruubu kullanır kullanmaz 2 gun sonra büyük abdestini yaptı ve düzenli olarak o günden sonra yapmaya başladı 2 ay boyunca hep acillerdeydik 6 bucuk aylık olana kadar kullandım şurubu maflorda bagırsak düzenliiyici ishali falan önlüyor gazı da engelliyo. Ben herşeyide yiyodum bide üstüne mamada alıyor