Ben de dikislerden cok çektim canım çok sızladı mı bus bastirabilirsin ve baticon ile gün içinde birkaç defa temizligini yaparsan daha çabuk iyileşme gösterir ınsallah.Valla normal doğumun sezaryenden iyi olan yanını anlamadım mahvetti benı dikişler.