mrsyksll Kızlar merhaba. Sarılığı atlattık 2 saatte bir emziriyorum normalde. 3 saatte bir diyen de oluyor ama sariliktan dolayı korkuyorum tekrar yükselirse diye. Sizin düşünceleriniz neler ?
Melisinannesii mrsyksll içinden geldiği gibi bebeğin istedikçe emzir. Saat gözetme ama 2 saati de geçirme. Ben sarılık olmasın diye serum suyu vermiştim hiç sarılı olmadı.