mrsyksll İyi akşamlar. 27 günlük bebeğim.var altını ne zaman açsam çok şiddetli bir şekilde ağlıyor. Poposunda birazcık pişik var bu yüzden bu kadar çok ağlaması normal mi ? Başka birşey olduğundan şüphelenmeye başladım. Pişik için önerileriniz neler ?
Mrymalya mrsyksll bnm kızımda aglıyodu ilk zamanda sonradan alıstı aglamadı pişik için sudocrem kullanıyorum bize iyi geliyor her zaman sürmüyorum ama pişik olduğunda ssdece
Asel8 mrsyksll inanın bizimde öyleydi ve 1 ay sürdü neredeyse şuan 5 aylık oldu altını açınca aşırı seviniyor geçicidir sizinkide ama niye öyle yapıyorlar anlamıyorum 🤷♀️
Twinsmomy mrsyksll benim ikizlerim de aynı ydi evi yikarlardi altini alırken. Duzeldi sonra şimdi açıldığını anlayınca seviniyor lar bile 5 aylıklar 🤗
121015 Ay bizim İlk 1 buçuk ay öyleydi her altını açmamda kesiyorlarmış gibi bağırırdı altını bile zar zor değiştirdim ay bide kıyafet değişimi de öyleydi fenaydı kendini sıka sıka ağlardı şimdi 4 aylık altını açınca mutlu oluyor 😅
mrsyksll 121015 inan benimki de aynı sanki birşey olmuş gibi evi yıkıyor bağıra bağıra. Bende aceba başka birşeyi var da ondan mı ağlıyor diye düşünmeye başladım. Ama emzirince falan duruyor uyuyor başka birşey olsa hiç susmaz