Prensoglum Birşey yazıyorum sormak için kimse cevap vermiyo yanlız elaleme bakıyorum şakır şakır yorum yagiyo anlamış değilim 😄😄😄😄
bitanem123 Prensoglum canım 30bin anne kullanıyor bu platformu belkı daha fazladır onumuze geleni görüyoruz derdın ne söle bakalım belki çözüm buluuruz😂
balkizlarinanasi Kayınvalide sorununuz varsa büyük bir hevesle yorumlar dolar çünkü herkez kendisininkinden dertli olduğu için o arada iç boşaltma oluyor😂😂ama başka bir sorun var ise zor yorum gelir hiç beklemeyin 😂😂
Yagmur46 Size cevap gelmiyor, ben de yorum yapıyorum yaptığım hiç bir yoruma nerdeyse cevap yazan yok😅😅 görünmez miyim neyim 😅