Tiroit Bebeğim 4 aylık yeni aldım işe yara mi bilmiyorum bir de makinaya atıp yıkasam mi bozulur mu kullanlar nasıl temizlediniz
Annevebebek Tiroit yastıkla ilgili bir bilgim yok canım ama zamanla düzeliyor baş yapıları bizimde uzundu kafa şeklimiz kendi dönmeye başladıkça filan düzeliyor yani endişelenme 😊
Gamzef Tiroit makineye atılmıyor maalesef. Ben almıştım ama kullanmadım. Doktorum önermedi. Zaten oturmaya başlayınca düzelir diyorlar ki düzeldi kendiliğinden.
Almirayildiz Annevebebek benim kızımın arkasıda hala şiş yumurta gibi duruyo düz de yatmıyo 9 ay olacagız gecermi kafaya takıyom 😞
Annevebebek Tiroit kendini yuvarladıkca kafa yapıları da düzeliyor. Tabi genetik olarak sizin veya eşiniz kafa şekli o şekilde değilse düzelir
Prenses_annesi22 Tiroit aynı sorun bızde var doktod düzelir dedi smdi dönme zamanı yatarken yan yatıyor bazen sırt üstü dönüyor nasıl ısterse öyle yatıyor yanı 🙂 cok yattıgı ıcın sırt üstü sacları cok dökülüyor
Yigithamzamom Tiroit valla bende aldım ıslak mendille sildim düz kafa için alıyorsun değilmi zamanla düzeliyor diyorlar Bilmiyorum bende arada kullanıyorum
Annevebebek Almirayildiz daha önce burda okumuştum 1-2 yaşına kadar kafa şekli anca oturuyormuş endişelenmeyin
Annevebebek Tiroit evlat olunca insan En ufak birşeyi takıyor seni çok iyi anlıyorum canım anneliğin bir parçası buda işte Allah korusun evlatlarımızı 😊
Asliee Tiroit ben elde yıkadım garip bi kokusu var ama petrol gibi kokuyor makinada bozulur o aldım ama hiç kullanmıyoruz heves işte