Asliark tek kullandığım sanırım cam rende. Elma, armut vs için. Buhar aparatı da olabilir. Onun Dışında ben aktivite önlüğü aldım giydirip, mama önlüğü olarak kullanıyorum. Bence başka bir şey bu ilk aşamada gerekli değil. Ne kaşık ne tabak. 3 gün kuralına uydum, hatta yumurta sarısını tam olarak 8.günde yedi. İlk sebzeler, sonra meyveler, sonra yoğurt gittik. En son yumurta sarısı denenmişti