Gulsen96 Kizlar oglum 11 aylik emekliyor.tutunup kalkiyor ama nasil soylesem kendini duzgun tutamiyor.yaypalaniyor…dizlerini kiriyor.tutunup kalkiyor ama dengesi hic yok.bu normal mi?
Snygnr Gulsen96 normal canım bence. Benim kızım 14 ayı geçti anca yürüdü. 11 aylıkken kollarından tutup ayakta durmak istemiyordu bile. Emeklemek kolayına geliyordu.
Mom042 Gulsen96 normal kizim 13 aylikken tam durmaua baslayio duvaralra tutunup yuruyodu . Ama sana tavsiyem pesinde dolanma cunku ben dolandim ksoarken bile etrafindaydim kizim simdi heo dusuyor ve bana guveniyor onune asla bakmiyor
Duru___34 Gulsen96 canim benim oğlumda öyleydi 11 aylikken 1 yaşına girdi 1 hafta sonra dengede durup bir 2 adim atmaya basladi
Gulsen96 Mom042 evet canim yaa o kadar pesinden kosuyorumki kendini yere atiyor biliyorki tutucam…tutmasamda kotu dusuyor korkuyorum🙁