Anneler 12 günlük bebeğim nerdeyse bir haftadır beni emmeyi bıraktı önce sol göğsümü emmeyi bıraktı. Sonra 4-5 gün sonra da sağ göğsümü ve naparsam yapayım aldıramıyorum. Bir iki kez çekerdi zorlayınca şimdi onu da yapmıyor. Basıyor ağlamayı. Göbekte sıkıntımız var ağlatmayın dedi doktor ağlatamıyorum da. Açlıktan bağırdığı için de mecburen biberon verdik. İyice alıştı beni kesti kafayı yicem şuan gözyaşları içinde yazıyorum bunu. Kendimi sağmalık inek gibi hissediyorum günde 7-8 saat süt sağıyorum. Anne gibi hissetmiyorum kesinlikle. Üstten anne sütü damlatmayı denedim kandıramadım. Enjektörle göğüs ucumu çıkardım iyice aldıramadım. Ağzına sağıverdim aldıramadım. Napıcam bana bişi diyin nolur