Arkadaşlar bugün saat 10da ilaçlı emar Çekildim. Oğlum 5aylık. Buzlukta sütlerim var. Evde mamada var. Ama Oğlum hiçbir şekilde ağzını açıp yemiyor içmiyor. Açlıktan ağlıyor uyuyamıyor . Dr 24 saat emzirmemen lazım dedi ama yapacağımı şaşırdım. Başına gelen var mı? Daha erken emzirsem sorun olur mu? Emzirmemek için kendimi çok zor tutuyorum 😥😥