Mihribann11 Uygun fiyatlı öneri istiyorum sizden iki seçenek var elimizde bebelac gold mu ? Aptalım mi ? Kızım kolik bebek
xrtalafx Mihribann11 canım onu deneyerek bilşrsin ancak her bebek farklı burda aptamil derriz almaz olmaz messla bebek belirliycek onu
Eliftav Mihribann11 bebelac gold aptamile göre fiyat olarak daha uygun,biz bir süre bebelac gold kullandık çünkü gaz yapmıyordu çol rahat ettik,aptamil biz de aşırı gaz yaptı
iki_prenses_annesi201 Mihribann11 kesinlkle bebeland gold derim.. Bnm kızmda gazı çok vardı başlrda kullndgmdan beri gazını rhtlıkla çıkarırdı önrrm 😊😊
Asel8 Mihribann11 ben bebelac kullandım çokta memnunum kolik bebek ti onun içinde nurse harveys gaz şurubu var o çok iyi gelmişti kolik ağlamaları kesilmişti 2.ayda
Mihribann11 xrtalafx doğru orası öyle de işte belki bir bir ihtimal önerilerle kullanilanlar bize uyar diye düşündüm. Tabi her çocukta farklı etki edebiliyor
Mihribann11 Eliftav aptamil çoğu bebekte yapıyor diye duydum yanlış değilse bebelac gold daha iyi gibi ,bebelac kullandık pek sevmemisti önceleri ama.gold daha iyi diyenler çok gönlüm ondan yana
Mihribann11 iki_prenses_annesi201 tamam canım çok teşekkür ederim yardımcı olduğun için bebelac gold alırım büyük ihtimalle 😊
Mihribann11 Asel8 biogia kullanıyoruz gaz ilaç olarak bizde diğerleri fayda etmedi maalesef. 5 ay oldu hala.gaz sorunumuz devam ediyor bizim 😑
Asel8 Mihribann11 her gaz ilacı her bebeğe fayda etmiyor bence Bi alıp deneyin inşallah faydasını görürsünüz
iki_prenses_annesi201 Mihribann11 ne demek cnm… Sdce biraz zor bulunuyor mama.. Üretimi başlamş snrm biri öle demşti
Mihribann11 iki_prenses_annesi201 ya yok muydu piyasa da bir süredir çok önceden yeni mi geliyor daha,,umarım bulunur
Bktge Mihribann11 canım ben 15 gün önce doğum yaptım . Bebeğim ilk günden beri emmedi hala deniyoruz ama emmiyor . Mecbur mama veriyoruz hastane de de mama verildi doktor Bebelac Gold verdi hastanede bizde ona devam ediyoruz gaz flan yapmıyor tabi gazı oluyor bebeğin ama kendi çıkarıyor mamadan kaynaklı bir sıkıntımız olmadı şükür
iki_prenses_annesi201 Mihribann11 birisi üretimi başldı yazmştı burda intrnt sitesnde daha koly bulunuyo bzn bn genlde markttn alıyrm eczbede bulnmyo
Akcabeytas Bizde 3,5 aya kadar gazla uğraştık evolvia kullanıyoruz çok şükür gram gaz kalmadı aman maşallah diyimde 🧿☺️