Merhaba sevgili annelerim Lansinoh’un tekli elektrikli göğüs pompasını kullanıyorum sütü sağıyorum bir müddet sonra gelmiyor elimle sıktığım da geliyor bunun nedeni nedir sizce valf diye bir aparat var onu değiştirdim ondan olduğunu düşünmüyorum süt gelmesede sağım işlemini devam ettirmemiz mi gerekiyor ? mesela ilk 5 dakika da geliyor gelen süt sonra gelmiyor.
Bu farklı bir soru olacak ama bebeğimle doğduğundan beri ara ara meme reddi yaşıyoruz bazen emiyor bazen hiç emmediği oluyor tek başıma baktığım için düzenli olarak sağım yapamıyorum yaklaşık on onbeş gündür hiç sağım yapmıyorum bu süreç beni çok yıprattı şimdi bakıyorum sütüm iyice azalmış önceden uzun saatler emmediğinde göğsüm dolu oluyordu ve yutkunduğunu hissediyordum şu anda çekiyor çekiyor süt gelmiyor tekrardan sağıma başlasam sütün çoğalır mı acaba? Bebeğim 4 ay 23 günlük