Sevgee Merhaba sevgili anneler, 8 aylık bebeğimde kabızlık problemi olduğu için doktoru evolvia ca mama tavsiye etti. Aldım ancak 90 ml zor içti. Çok kötü bir kokusu var. Kullanan var mı bu mamadan ?
ebrusmsk Sevgee ben 1 ay kullandim p mamayi. Cok ağır bi mama. Günde bi kere vermeme rağmen cok kusardi. Cok ağır sindirimi zor bi mama. Hem kiloda aldırmıyor …bebelac gold nutricare kullanıyorum simdi
Sevgee 05ay05az20e1sra14na9di3r27 öğürüyor kusmasından korktum veremedim acaba diğer maması ile karıştırsam bir şey olur mu ?
Sevgee ebrusmsk günlerdir kabız yavrum bu mama ishal mi yapıyor peki yada kakasını yumuşatır mı acaba ne dersiniz ?
Esrayamanoglu Sevgee ben kullandım bebeğimi ishal yapmıştı direk bıraktım hemen etki ediyor bağırsaklarda