Annebebek58 Bebegim 7 ay 10 gunluk cok kabiz oluyor anne sutu fazla alamiyor sutum az cunku mama da kabul etmiyor Sizce aclikdan kabiz olabilir mi ?
Annebebek58 xrtalafx yetersiz beslenme ve duzensiz beslenme de kabizlik nedeni yaziyor nette bende aclikdan mi acaba dedim
Demet_k Annebebek58 yni doymuyormu diye sormuşsunuz ya kilo alımı iyiyse doyuyodur. Ek gğda ya da mama su kabız yapabilir. Ek gıda veriyorsanız kabak yedirin çok iyi geliyo. Mamayı değiştirebilirisniz
Pelo16 Mideye bir şey girmiyorsa nasıl çıksın ki kaka? Bol bol uyuyun su için. Sütünüzü arttırın. Aynısını yaşadım. Sütüm azaldı ve bebeğim hiçbir mamayı kabul etmemişti. İnşallah sütünüz artar.