Hanımlar bebeğim 3 ay 11 günlük 1.5 aylıkken kaka problemimiz başladı 5 günde bir kakasını yapıyordu bir kaç kez çok zorlandığı için fitil verdim doktora götürdüm fitil vermememi tavsiye etti vermiyorum 8 veya 10 günde bir kaka yapıyor. Ultrason istedi doktor çektirdim. Ultrason doktoru dalağının çapının 74cm olduğunu söyledi. Her iki böbrekte kristalleşme varmış ve rotasyon anamolisi. Kendi doktorumuz görmedi 2 hafta sonraya randevu alabildim. Rotasyon anamolisi böbreklerin anormal çalışmasıymış. Kristalleşme taş oluşturuyormuş araştırdım biraz. Bebeğim çişinide az yapıyor kilosuda iyi. Çiş rengimiz bazen koyu sarı bazen açık günde 4 5 kere bez değiştiriyorum. Ama dolu dolu değil başına böyle bir şey gelen var mı lütfen beni rahatlatın biraz korkuyorum. Biraz uzun oldu kusura bakmayın 🙏🏻