Mom727272 Philips avent 2 numara ağız bulamadım, bebeğim 4 aylık. Yeni bir biberon alayım diyorum, elindekiler de 125 ml en fazla. Chicco da var elimde onun da ağzıni değiştirmem lazım. Öneriniz var mi? Dr. Browns nasıldır?
Waris Mom727272 tommee tippee closer to nature. Antikolik olanı da var ama onu hiç kullanmadım. Ama bebeğiniz 4 aylıksa artık gaz problemi varsa da azalır. Antikolik olana ihtiyacınız kalmayabilir.