Kızlar merhaba kızım 3 buçuk aylık 2 kilo doğdu 1 hafta kuvezde kaldı normalde ayda 600 gram ve üstü alıyordu son 1 aydır kilo alimi geriledi hatta zayıfladı bu ay 180 gram aldı ne yapmam lazım çarşamba günü randevusu var sağlık ocağı mama kullanmamı tavsiyeler etti ne yapacağım bilmiyorum
Bide hangi marka mama tavsiye edersiniz kuvezdeyken mama Aptamil kullandı yine onu mu vermem lazım?
3 aylık bebeğin kilosu ne kadar olmalı