pinkqueen77 kavanoza koyman bir sorun olmaz canım. Ben mycey in mama saklama kutusunu kullanıyorum. Üç bölmeli, ağzı pet şişe gibi kapaklı, içine kullandığın ölçüde mama koyuyorsun ve kapağı bölmenin üzerine getirip akitiyorsun. Eğer daha uzun süre kalacağım bir yere gidiyorsam kavanoz kullaniyorum.