Merhaba kizlar 1 ay 15 gnluk bebegim var. Kakasi genel olarak mukuslu. Ve farkettim ki ne zaman et yesem ertesi gun aksam yemegi saatlerinde bebegim ememiyor. Emmek istitor fakat sanki aci cekiyor emerken. Ve birakmak zorunda kaliyor. Defalarca emmeye caliaiyor ama aci cekiyor aglamaya basliyor. Gece ve gunduz hic sorun yasamiyoruz. Sadece et yediktwn bir gun sonra aksam yemegi saatlerinde oluyor bu sorun. Bebegim gercekten ete mi tepki gosteriyor sizce ? Benim gibi bu durumu yasayan var mi ? Sut urunlerinde de ayni sorunu yasiyor muyuz pek anlayamadim bu arada